- Observación directa do estado do ceo para dicirlle ao polo Pepe (mascota da clase) o tempo que vai.
- Colocación dos fenómenos atmosféricos que observamos cada día no panel do tempo da clase.
- Coñecimos os seguintes fenómenos atmosféricos:
- Sol: * Aprendimos a súa forma, que sae de día e que nos da luz e calor.
*Poñemos raios (pinzas) a un
sol.
* Xogamos coas nosas sombras.
- Vento: * Adiviñamos a forza e dirección do vento usando muíños de vento.
*Coñecimos os muíños do
vento do Quixote e os eólicos que vemos nas montañas da nosa
contorna, cómo son e as súas funcións.
- Chuvia: * Gravamos o son da chuvia no noso cole.
*Experimentamos coa auga:
facemos burbullas e tintámola con témpera.
- Nubes: Fixemos nubes con algodón.
- Neve: Pintamos entre todos un boneco de neve.
- Arco da vella: Experimento cun CD, una lanterna e una pantalla branca para conseguir un arco da vella.
- Estudamos as estacións do ano e comprobamos a frecuencia destes fenómenos atmosféricos en cada unha delas.
Ningún comentario:
Publicar un comentario